Jak začít s internetovým marketingem?

Kdyby k úspěchu na internetu stačilo založení webu, bylo by to krásné, ale realita je jiná. Založením webu veškerá práce začíná. Web je sám o sobě k ničemu, pokud se mu nezajistí kvalitní propagace, se kterou se dostane do povědomí. Žádný učený z nebe nespadl, ale přesto je vhodné se do problematiky trochu ponořit a zjistit, jaké způsoby propagace jsou pro web nejlepší. Nemusíte využívat všechny druhy propagace, naopak svůj reklamní budget investujte do těch, které mají nejlepší efekt, tedy do PPC a SEO.

Jak webu pomůže SEO

Optimalizace pro vyhledávače má za cíl, aby by váš web ve vyhledávačích snadno k nalezení na důležitá klíčová slova. Když se potenciálním zákazníkům budete zobrazovat na předních příčkách, získáte dlouhodobě organickou návštěvnost. Věnovat se seo – online trvá, ale výsledek stojí za to, základem je, aby byl obsah webu pro vyhledávače plně validní a splňoval důležitá kritéria. Je důležité, aby měl dostatek originálního obsahu, vyplněné meta informace, byl responzivní, disponoval SSL certifikátem aj. Dále je potřeba se starat o popularitu a tu vyhledávače měří především podle zpětných odkazů na jiných webech. Je třeba vhodným způsobem rozšiřovat zpětné odkazy na jiných webech přes důležitá klíčová slova. Čím dříve se se SEO začne, tím lépe.

PPC reklama

PPC je ideálním doplňkem SEO a na rozdíl od něj zde na efekt nemusíte čekat, PPC kampaň lze spustit už do několika dnů a těšit se tak rychlé návštěvnosti. Mnoho lidí stále neví, co je ppc kampaň, ale stačí se podívat do vyhledávání nebo do obsahu webů, aby na vás vyskočilo množství PPC reklam. Jsou velmi atraktivní a pronásledují uživatele všude, takže jsou i velmi účinné. U PPC reklamy platíte jen za prokliky, nikoliv za zobrazení. Nemusíte si vybírat mezi PPC a SEO, ideální volbou je věnovat se oběma propagacím současně a s tím vám nejlépe pomůže agentura na seoconsult.cz.